tisdag 16 november 2010

Oro i Lyckeby GoIF?

I somras så gick Lyckeby GoIF ut med att dom hade en ny marknadsansvarig och var så stolta. Helt plötsligt så började man skriva att Lyckeby gjorde succé både här och där och allt man rörde vid lät som att det blev till guld.

Nu har det varit lugnt i en månad ungefär och jag på Silly Season började undersöka lite mer. Jag tror nämligen att Lyckeby inte var nöjda med sin marknadsansvarige och sparkade denna för några veckor sen. Dock bara rykten inget konfirmerat.

Nu börjar nämligen Lyckeby mata ut "positiva" nyheter i rasande takt dock inte med "marknadsansvarige" som skribent utan Lyckeby GoIF. Vi får se om ryktena stämmer.

Det är bra att skriva positiva inlägg om sin förening men det blir bara löjligt om man inte skriver när något lag förlorar. Då blir man helt plötsligt oseriös.Lyckeby kan ju börja med att göra om sin hemsida för den är skandalöst dålig om jag ska vara ärlig.

Sedan vet jag även att när Lyckeby under hösten förlorade ett par "enkla" matcher så var det inte så enkelt att hantera Besim och Labbi för då börjades det gnälla ordentligt.

BIB känns långt borta. Ps För er som inte vet så ska Lyckeby vara Bäst i Blekinge. Nu är dom knappt 4:a längre.

2 kommentarer:

  1. Det är väl roligt att det händer lite positiva nyheter kring Lyckeby GoIF. Varför de inte skriver om några förluster beror kanske på att de inte förlorar något just nu, men inte vinner heller för den delen :).Fel årstid kanske?

    Tror det är läge för Silly Season att kika lite extra på vad som händer i Lyckeby under morgondagen. Spännande. Fortsätt att skriva om Lyckeby GoIF, det är alltid lika roligt att läsa om.

    SvaraRadera
  2. Alltid bra med positiva nyheter. Jag syftade även på tidigare under säsong fast jag ser att det inte framgår.

    Vi försöker hålla ögon och öron öppna hela tiden.

    SvaraRadera